vineri, 28 mai 2010

Lasa TV`u frate ! Citeste`o carte !

Da noi  !  Noi toate generatile tampite de  TV , internet si presa!
Ne-a tampit pe noi si ii va tampi si pe copii nostri !
Cum? Pai vai explic imediat !
- am ajuns sa platim cablu degeaba ! pentru ca nu ne uitam la tv ..scuza noastra  e ca nu avem timp,explicatia mea..e ca suntem prea ocupati sa fim online pe mess.
- ati ajuns sa credeti ca Lady Gaga e hermafrodita (si barbat si femeie pentru necunoscatori ! NU ma injurati ca va traduc),mai credibil mi s-ar parea sa fie jucaria Masonilor (secta secreta care conducea lumea din umbra si despre care voi nu ati auzit pentru ca nu cititi carti,si pentru ca e secreta si din care face parte Bush si Iliescu),de ce cred asta? pentru  ca deja daca`i hermafrodita tine de domeniul fantasticului ! asa ca mai credibila mi se pare varianta cealalta...hei..exista SRI..de ce nu ar exista si Masonii ?
- ati ajuns sa credeti,ca Jonas Brothers cu exceptia lui Kevin care am auzit recent ca ar fi insurat,deci revenind,ceilalti 2 frati Jonas,impreuna cu Hanna Montana si tipa din "Magicieni din Waverly Place" vor purta centuri de castitate pana in fata altarului. Fiti seriosi...
-ati inceput sa credeti ca prietenul meu imaginar Eugen chiar exista !
-toti cocalarii si toate pitipoancele au devenit fani H2O (desene) si ati inceput sa va feriti de apa,asta explica gradul ridicat de poluare a aerului. Si mi`mi plac desenele alea,dar nu am renuntat in a face baie.
-ati devenit mari amatori de "Fenomene Stranii" ceea ce este bine,inseamna ca mai deschideti TV`u! Ceea ce este si bine ca`l deschideti pe Discovery si nu pe Taraf . 
-ca tot vorbeam mai sus de fenomene stranii,ati ajuns sa credeti ca Elodia chiar e disparuta. Si asteptati ca pe viitor sa se faca un film despre ea cum s-a facut si despre Bloody Mary,Claretu fara cap, Dracula..etc etc...
-vorbiti atat de mult despre inghetarea anului ,incat am ajuns cred si eu. Ceea ce ma ingrozeste ca voi mai avea un an cu diriga facand numai exercitii si ascultandu`i replica "Nu exista sa nu sti ! Ti`am predat asta anu trecut" .
Si atunci va intreb pe voi ..toate cele mentionate mai sus...prostesc?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !