marți, 4 mai 2010

[Pasare de noapte]


Dumnezeul doamne,am parte la ora asta, 23:37 de o pasare agonizantaaa ! Nu stiu de unde mortii masii a emigrat,dar asta habar nu are ca in ROMANIA pasarile canta ziua !
De cateva zile imi tot canta in creeri capului. Cred ca venit sa petreaca si ea 1 mai la Neptun,si uitat`o Dumnezu p`aci !
Si are un ciripit de ala exasperant ca soneria de la telefon, de imi vine sa cobor in spatele blocului si sa scutur dracului copacul ala in care isi face de cap ,sa`si ia zborul inapoi in tarile calde de unde naibii a venit.
Sincer in mintea mea,am impresia ca incearca sa ma faca sa ma mut dracului la cateva orase distanta,ca din atatia copacii,fix in asta si`a gasit si ea sa cante,sa`mi provoace mie antipatie fata de pasari.
Si din cauza ei,era sa ma mai trezesc si cu un liliac in ochii !
Pentru ca am scos capu pe geam sa`I zic ceva de sanatate,si era sa dau cap in cap cu un liliac Indus in erroare de ciripitul ciorii asteia vopsite,care zboara in opturi in fata geamului meu,pe care cred ca pasarea o sa`l faca pe saracu liliac sa se sinucida intrand cu,capul in termopanu meu.
Chestia asta ma pune putin pe ganduri.
De unde pana unde ciripitul pasarilor te face sa te relaxezi ?
Pe mine ma face sa`mi doresc sa ma mut intr`un iglu..pe un aizberg…in egipt..undeva unde nu`s copacii in care sa fie pasari.
Imi perturba toata concentrarea,si din cauza creeaturi asteia,in loc sa invat formulele la chimie,o sa scriu maine in test “Cip cirip,cip cip,cirip”,iar dupa ce`mi corecteaza Domn` Profesor,chimia mea in pasareste,si ma lasa repetenta,o sa mut copacu asta cu tot cu pasare la geamu lui,ca sa inteleaga de ce nu am retinut eu formulele la chimie !
Atat pe ziua de azi,daca continua asa,o sa chem “hinghierii pasarilor” sa o mute in puii mei de aici ca`mi agita toate vietatile din spatele blocului,daca nu ,o sa am eu grija sa ajunga in raiul pasarilor .
Nu va doresc sa aveti parte de asa ceva !
SPECIFIC: Nu este cucuvea sau pupaza,sau orice alta pasare de noapte, e doar o pasare care a baut RED BULL ca sa ma oftice pe mine !
Bye bye,am taiat`o inapoi la birou sa invat la chimie,ca ….scrisul pe blog nu ma ajuta sa trec corijenta !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !