joi, 6 mai 2010

[Cum am crescut ! ]


Da,stiu,o sa fiti ceva de genu “inca un articol despre copilaria ta” iar altii ceva de genu “ fututi copilaria matii mai scrie ceva si din 2010” iar o mica parte “ha ha ha bun articol,ma duc sa ma intind pe spate,sa ma uit la tavan si sa meditez la ce ai spus” .
Ideea este urmatoarea,plecam azi de la repetiti de la teatru,si mergand eu spre statie cu,castile in urechii,am observat ca lipseste ceva in juru meu . Si anume copii frate, am trecut pe langa 2 parcuri,pe langa o groaza de blocuri, si nici un copil .
N-am fost nici o data atenta la detaliu asta,avand in vedere ca mie nu`mi plac copii decat in brate la altii, dar imi canta in casti Leasa Dragos – Diferente,si mi`a atras putin atentia sa ma uit in jurul meu .
Atunci,mi`au invadat capul o multime de intrebari,si am inceput fara sa`mi dau seama sa vorbesc cu eu`l meu !
Frate,de ce au mamele din ziua de azi, gura asa mare,si s-ar certa non stop cu primarul,sa faca cat mai multe parcuri in aer liber pentru copii, chiar daca copii lor nu ies din casa decat cu japca ?
Adica hai sa facem o paranteza,timpurile s-au schimbat,se observa chestia asta,dar eu la 4 ani,stateam la bunici,in fata portii,cu orele,si cand cineva ma intreba de ce stau acolo,raspundeam foarte sigura pe mine “Il astept pe Mos Craciun” si omu ala se mira,logic “In mijlocul verii?” si eu “Da ! In mijlocul verii !”.
Eram atat de convinsa ca exista Mos Craciun,si eram atat de sigura pe mine ca am fost fata cuminte,incat il asteptam si in mijlocul verii,sa`mi aduca o papusa ceva . Ma,si nimeni nu indraznea sa`ti zica “Mos Craciun nu exista,e mama si tata” .Nu frate ! Te lasau in pace sa`ti traiesti copilaria.
Ei bine in ziua de azi e altfel situatia,daca te duci la un copil de 4 ani si il intrebi,”Ce ti`a adus Mosul?” El o sa`ti zica ceva de genu, “Ba tampitule tu mai crezi in povesti?”
Si oricum,varsta maxima sa crezi in asa ceva e MAXIM 6 ani. Pentru ca fac pariu ca primul lucru care`l fac copii dupa ce invata alfabetu si cat de cat sa scrie este urmatorul:
“www.google.ro => “mai exista mos craciun?” => enter => forum”mos craciun nu exista” => clic => dezamagire totala !”
Si uite asa,daca Mos Craciun nu exista,daca parintii nu comenteaza,hai sa ne apucam de Wow si Metin si sa ne facem cont pe “Facebook” …oricum alta treaba n`avem .
De asta,o sa ajungem sa vedem in parcuri,in loc de copii,pensionari. Ca alora le e frica sa atinga mouse-ul. Slava Cerului,macar generatia bunicilor sa nu fie complet corupta de internet.
Eu sincer,daca as fi primar,as demola toate parcurile,decat sa le vad goale,mai bine le vad parcari,sau construiesc un camin de nefamilisti,ceva util in orice caz.
Mai sunt si parintii aia paranoia,care chiar daca copilul sufera mai mult sau mai putin de o boala,fac in asa fel ,incat terenul de joaca sa devina coridorul spitalului.
Noi cand eram mici faceam toate cacaturile si nu aveam nici pe dracu,acum…de..traim in 2010 ne modernizam. O sa ajungem sa fim niste roboti.
Voi ce ati face pentru a schimba situatia asta?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !