marți, 11 mai 2010

[ Vise,traduse ! ]


Care`I treaba cu visele ? Si aici nu ma refer atunci cand visezi cu ochii deschisi,sau cand ai vise d`alea fulgeratoare.
Ma refer la visul care e in stransa legatura cu somnul.
Cand visezi cu ochii deschisi,esti constient si teoretic si practic,iti “dirijezi firul”visului. Adica…visezi ca peste 10 ani o sa ai o...o vila…si incepi sa`ti imaginezi de la varsta pe care o ai,cum termini liceul,te duci cu mari sperante la o facultate,acolo dai de petreceri studentesti,bautura,droguri,multi hormoni si chef de distractie , si incet incet ,incepi sa nu mai ajungi la cursuri. Nici o panica ! In totdeauna e loc pentru oamenii d`astia in politica. Deci …te inscri la un partid..o sa ajungi un om politic de cacat,o sa vorbesti despre lucruri inexistente,cum ar fi ..planul PDL~ului de a iesi din criza,marirea pensilor si a alocatilor..asa o sa prostesti toate categoriile credule de oamenii de cacat,si daca iti iese din prima,o sa ajungi un om de cacat si tu la randu tau. Intradevar o sa obti vila pe care ti`o doreai cu 10 ani in urma,pentru ca o sa fi un om atat de,decacat,incat o sa furi de la cei care n`au . Bogatii sunt bogati ..saraci sunt furati…
Asta inseamna pentru mine visul constient.
Insa atunci cand dormi,e cu totul si cu totul alta chestie. Omul cand doarme pare sa aiba mai multe personalitati…pentru ca in fiecare seara visezi lucruri care n`au nici o legatura cu seara precedenta..si nici cu ceea ce`ti doresti . E ca si cum ,fiecare personalitate a ta,ar visa cu randu..sau ar visa cu tragere la sort. Imi si imaginez..personalitatile mele jucand “piatra,foarfece,hartie” ca sa se hotarasca cine viseaza in seara asta,iar eu stau in capul meu,si ma uit ca la un spectacol,cum cealalta “Eu” viseaza ceva care n`are nici o legatura cu mine,nimic legat de principile mele .
Daca e sa o luam din punct de vedere Ocult,initial realitatea misterioasa a visului,este ca are mesaje ascunse..un fel de avertizmente. Ca daca traduci un vis de cacat pe care l`ai avut..poate sa insemne ca o sa castigi la loto.. Tampenii de genu asta.
Eu seara trecuta am visat ca :”Am avut apartamentu inchiriat,si cand au plecat,turistii mei au lasat dita`I masina (automobil) in masina de spalat,iar cheile erau cazute in spatele cacatului aluia de la masina de spalat care se invarte repede repede..in care stau hainele. Si tata,nu putea sa scoata automobilu,fara sa strice masina de spalat. Era un fel de chestie cum e cu vaporasul ala bagat in sticla…care n`ai cum sa scoti vaporasu fara sa spargi sticla. Intr`un final ,a spart masina de spalat, si a scos in loc de automobil, un motor de iaht,si cheile ..din spatele chestiei aleia in care se spala hainele in masina.
Asa ca tata,sa dus pe plaja,a cumparat o carcasa de iaht,a pus motoru si hocus pocus am primit cadou un iaht pe care`l tineam ancorat la dig.
Pe care,pe timp de zi,abea daca l`am dus 10 m mai departe de dig,pentru ca nu doream sa`mi deranjez prietenii care sareau de la dig. (A dracu Eu`l meu interior,avem acceasi prieteni). Seara,pe apa luminau becuri,si pe apa stateau fantome . Si toata lumea vroia sa se plimbe cu iahtu..iar mie miera frica sa plec din “port” sa nu calc fantomele..”WTF…cred ca m`am uitat prea mult la Ghost Whisperer.. bla bla bla..iahtu sa scufundat la 2 metri de mal..si toata lumea inota disperata sa se salveze…lol..si a sunat alarma..
Destul de stupid si fara traducere….dar hai sa fac o traducere sa vad cam ce dracu inseamna ce am visat eu .

Apartament- [Te asteapta necazuri si greutati]
Apa-[Corabie plutind pe] -> [Vei primi vesti fara mare insemnatate]
Becuri-[aprinse] ->[ingeniozitate, creativitate, energie, entuziasm, idei si planuri noi, creativitate]
Chei-[auzi secrete; - gasind - vei iesi din incurcatura]
Fantome-[Disperare]
Frica-[reusita sigura in amor si neplaceri in afaceri]
Haine-[Vei scapa de griji apasatoare]
Inec- [primejdie mare, imbolnavire]
Iaht-[Ai incredere in viitor]
Lumini-[Vei primi vorbe bune]
Masina-[Pierdere de timp si de banii]
Motor-[Ai minte ascutita]
Masina de spalat- -||-
Mare-[Planuri indraznete]
Port-[Indecizie]
Plaja-[ liniste, senzualitate]
Seara-[Imbunatatirea situatiei]
Turisti-[ esti nervos, nu stai bine cu serviciu]
Tata-[ bucurie, urmeaza sfatul pe care i-ai primit de la o persoana in varsta]
Zi-[Se realizeaza o dorinta]

Cata pierdere de timp,sa caut traducerea la fiecare cacat d`asta….nu inteleg nimic…deci nu`mi inteleg Eu`l care a visat tampenia asta undercover.
Dupa mine ,visul s-ar traduce ceva de genu:
Te asteapta necazuri si greutati,treci peste ele,o sa`mi moara cineva..am visat haine..o sa scap de griji apasatoare. Pui meii…chestile astea se contrazic singure p`aci..cred ca ,cheia misterului e la “Masina de spalat” caruia nu i`am gasit interpretare…daca stiam ..probabil misterul era rezolvat.
Ce pierdere de timp e si cu visele astea…si totusi..cand visele devin realitate…

1 comentarii:

AlexandrA Simona spunea...

=))
ai fost tare =))

o masina in masina de spalat :))

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !