duminică, 2 mai 2010

[Trupa mea preferata,sunt chiar eu ! ]


Mi-am adus aminte zilele astea in timp ce stateam in statie,de o perioada din copilarie.
Si nu orice perioada,ci perioada cand am avut o trupa,am fost cantareata ! Si nu de aia care cantareste oamenii in piata ! . Da frate,am avut o formatie,,si era super ok!
Adica un prieten era compozitorul trupei,noi eram foarte tari in imaginatia mea,aveam 12 ani si un viitor in muzica.
Oricum tot ce stiu este ca am avut 2 piese,studio de inregistrari…nici nu stiam ce`I ala si la ce se foloseste ..si ca inafara de garaj si parcarea blocului unde faceam coregrafiile,nu am mai cantat nicaieri.
De ce ne`am lasat? Habar n`am ? Poate ajungeam si noi sa cantam la "Disney Channel" gen "Hannah Montana"
Ideea e ca vara sa terminat, clasa 6 a inceput,mi`a cumparat mama calculator,si incet incet am uitat vremurile alea.
Bine ca mi le`am reamintit si eu dupa 100 de anii. Cred ca mi`am dat seama ca mi`e dor de copilarie.
Ce e interesat este ca primul nostru “single” era despre cum uram scoala ! Si frate daca in clasa a 6 uram scoala si exprimam asta prin muzica ,acum ce sa mai zic? Acum ar trebui sa ma apuc sa fac un film de luuuuuuuung metraj ca sa intelegeti de ce nu`mi place scoala .
Oricum , mi`am reamintit,si mai jos gasiti melodia cu,care doream sa cucerim lumea.
Cat despre numele formatiei ? Habar n`am care era ! 

[Refren]
Noi ne-am saturat de scoala
Ce scoala ca asta`I boala !
Cand ne trezim ametim,
La scoala tre sa fugim .
Cand vine`o data vacanta ?
Ca pe profi nu`I doare clanta
De chiuli nu ne`apucam
Ca putem s`o incurcam .

[Voce 1 ]

Sase ,sase vine profu
Tipu iar mananca tofu
Dar daca se enerveaza
Ragaie si ne distreaza …

[Voce 2][Eu]

Aoleu m-am plictisit
Scoala asta m-a tampit
Profu asta ma`nerveaza
Cred ca m`apuc de chiulit !

[Voce 3]

Tu n`ai decat sa schiulesti
Cred ca sti ca s`o belesti!
Eu chiulesc in nesimtire
Dar macar imi iau scutire.

[Refren] :

2 comentarii:

Anonim spunea...

da ma :X:))

trupa naostra:))

hot chicks..parca era=)))


sau mai era melodia aia am
"Noi suntem fete frumaose
La baieti un pic fitoase
pe cei buni ii agatzam
pe ceilalti noi vi lasam"

=))

ce vremuri bueii=))

[S]Tupid spunea...

A da si aia :)) Dumnezeule Duamne ce minte aveam si noi :D :))

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !