duminică, 9 mai 2010

[Festival de Teatru]

Ati avut vreodata,una din acele zile? Cand va treziti,si afara e inorat,si primu lucru care`ti vine in cap cand deschizi ochii e "Ce zi de cacat va fi astazi" . Eu am senzatia asta in fiecare dimineata.
Deci am avut un somn super naspa noaptea trecuta,dimineata m-am trezit cu ochii pe tavan si singuru lucru pe care`l aveam in cap la ora 8 dimineata era "ce puii mei fac eu azi pe scena" si "Dumnezeule Doamne,trebuie sa ma dau jos din pat,si firar a dracu tre sa ma spal pe ochii cu apa aia rece"
M-am imbracat eu nush ce bla bla bla...si pana am ajuns la Casa de Cultura,ziua mea super de cacat,sa transformat in ziua mea norocoasa.
De ce?
Mergeam spre statie,am gasit 5 lei pe jos,in statie a oprit un prieten si ma dus cu masina,alti banii economisiti .
Toate astea,bune si frumoase. Asa ca pentru un moment le`am considerat coincidente,pana ma luat panica si groaza dinaintea spectacolului.
Aveam in cap un singur gand "Cum doamne iarta`ma,sa intru pe scenta tipand,si sa ma cert singura....sa ma cert cu nimeni zicandu`i "lasa`ma in pace, nu mai vorbesc cu tine..nu ma mai imita" " adica,eram curioasa ce gandesc cei din sala in momentu ala,pana sa le spun defapt ca eu ma cert cu Eugen,prietenul meu imaginar.
Trecand peste asta,monologul a iesit bine ..bla bla bla . Premierea !
La premiere,eram atat de pregatita moral,fizic si sufleteste sa stau si sa`i aplaud pe cei ce se vor duce sa ridice premile, incat am uitat sa ma pregatesc moral pentru un eventual premiu.
Si ha ha nu ca ma laud,dar cand a strigat domnu Primar numele meu,am crezut ca mor pe scaun. :))
Deci,ori si prin urmare am luat "Premiul de popularitate la sectiunea Monolog" cu monologul "Despre Imaginatie" scris de Oigen,care sincer trebuie sa fi avut multa imaginatie sa fi scris un monolog despre imaginatie.
Si uite asa,eventuala mea zi buna,chiar s-a transformat in ziua mea norocoasa. Azi eram atat de fericita,incat ma simteam in stare sa dau corijenta la chimie. Dar am lasat`o balta cu chimie .
Oricum ce am observat,e ca premile cele mari,le`au castigat cei ce nu se asteptau sa castige,prin asta vreau sa`i felicit pe Geo si Elghin. Bravo Copii ! :>

1 comentarii:

elghinush spunea...

pur si simplu... multumesc... nu ma asteptam la nimic.... oricum ma.. suntem buni cu totii... we are the champioooonnnnss >:D<

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !