marți, 1 iunie 2010

[ Cu si despre EUGEN ! ]

Stiti ce am gasit in seara asta in calculator ?! O poza ! Cu Eugen ! O poza cu Eugen din copilaria lui.
Ca sa va fac o introducere, Eugen,este cel mai bun prieten al meu (de sex masculin) .
E prietenul perfect ! Pentru ca are o serie de calitati :
-pot sa`i spun orice
-nu ma minte
-nu`mi divulga secretele
-e mereu de acord cu mine
-face orice ii propun
-nu comenteaza
-e prietenos
-e glumet
-e frumos
-e educat
-asculta muzica buna
-se intelege cu prietenii mei
-nu e fitos
-nu e niciodata prea ocupat pentru mine
-sta tot timpul cu mine,dar nici o data nu e plictisitor
-are 19 ani,e nascut pe 24 septembrie deci e balanta.
-E IMAGINAR !

Am facut introducerea asta,pentru cei ce nu stiau cine este Eugen. Cei ce stiau,stiau si deja toate calitatile lui extraordinare.
Prin urmare,unde am vrut sa ajung. Cum ziceam,am gasit in calculator o poza cu el de cand avea 13-14 ani,foarte haioasa,in care se chinuia sa inghita un peste koi ! VIU !
Deci prin urmare..delectavi-va cu poza . :)

1 comentarii:

Anonim spunea...

foarte dragutzz eugen=)))


oare s-ar intelege bine cu Bob?:-?


>:D<

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !