vineri, 23 aprilie 2010

De barbatii numai de bine !



[Monolog la cerere,autor si atat ! Personaj fictiv !]

[Este un pamflet tratati-l ca atare ! ]

Jos cenzuraaa !! De barbati numai de bine !

Sa pleci prea devreme de acasa iti poate schimba viata ,asa am patit eu . Trebuia sa ajung la facultate,dar am plecat foarte devreme de casa,asa ca nu m-am grabit sa ajung,am mers mai in slow motion,ca sa am timp sa studiez toti barbatii care treceau pe langa mine,prin fata mea,si pe partea cealalta a strazi .

Si uitandu`ma la ei,am inceput sa-I comparr. Doamnelor oricat s-ar zice ca toti barbatii sunt la fel,pentru ca au in cap un singur lucru,nu e adevarata ! Barbatii sunt ca surprizele turbo .

Stiti surprizele turbo nu ?

Hai ca doar ati copilarit cu ele.

La surprizele turbo,ca si la barbati,vezi eticheta dar nu sti continutul pana nu dai jos ambalajul .

Si atunci am vazut,era mare, inalta,si rosie !

Si mai era si in fata mea.

Era sexshop`ul.

Ce sa fac? Ce sa fac? Ce sa fac?

Am intrat,si,aveam impresia ca vanzatorul se uita ciudat la mine ! Cred ca aveam fata aia de prima oara. Asa ca am iesit .

M-am dus pana la colt,mi`am pus ochelarii de soare si am intrat din nou . Si foarte sigura pe mine am inceput sa….am inceput sa ma uit.

Si doamne ce ma mai uitam,la ele,vibratoarele, de toate marimile,si toate culorile,si vanzatoru se uita la mine.

Intr`un final ma intreaba ,daca ma poate ajuta cu ceva. Sa intru in pamant de rusine ,adica ,arat eu a fata care ar avea nevoie de ajutor ? M-am fofilit eu putin,m-am rusinat toata, mi`au transpirat mainile.

Ce sa zic ce sa zic?

Normal..i-am zis ca vreau sa fac o gluma de ziua prietenei mele,si sa`I cumpar un vibrator . Stiti voi..glume intre fete.

Nu parea sa-l fi convins pe vanzator ca asta`r fi motivul, dar parea ca ma intelege.

Cand a inceput vanzatoru sa`mi arat niste marimi,deala stiintifico-fantastice, atunci am realizat pentru prima oara,de ce un vibrator e mai bun ca un barbat.

Pentru ca atunci cand iti cumperi un vibrator,iti alegi singura,marimea,grosimea,culoare,il personalizezi iti scri numele pe el faci ce vrei cu el, pentru ca numai al tau !

In schimb barbatii imi vine sa-I compare cu ceapa,daca dai jos invelisu,iti vine sa plangi.

De asta mi`am cumparat un vibrator !

Asta mi-a schimbat complet viziunea asupra vietii,adica vibratorul e cel mai bun prieten al unei fete,el e mereu acolo pentru tine !

Stie sa faca un singur lucru dar se straduieste sa nu te dezamageasca!

Nu are dureri de cap,nu are meciuri,nu sforaie,nu lasa capacul ridicat la toaleta,nu are meciuri cu baietii,nu se intoarce cu spatele,si cel mai important nu are o mama pe care trebuie sa o faci sa te placa .

Bine ce`I drept,vibratoru nici nu plateste facturile,dar ce conteaza pentru asta sunt barbatii.

Problema e ca ,barbatii sunt ca zapada,nu sti cand vine,nici cati cm va avea si nici cat va dura.

Dar vibratoru e acolo pentru tine,cand ai probleme,sau o zi grea,el sta cuminte in geanta,si e pregatit oricand sa te ajute,numai sa apesi pe buton .

Dar a venit si momentu ala,cand am gasit un barbat adevarat,pentru care eram pregatita sa renunt la tot,pentru care as fi renuntat la XLR8`u meu .

Pana dupa vre`o 2 saptamani ,cand relatia noastra a avansat. In dimineata aia,cand m-am trezit ,aveam in cap un singur gand “bine ca nu mi`am aruncat vibratorul”.

Deci doamnelor,cand credeti ca sunteti pregatite, luati-va un vibrator pentru sufletul vostru,si un barbat pentru facturile voastre .

2 comentarii:

Anonim spunea...

prea tare articolul :)))

Anonim spunea...

ce tare a fost nu mai pot de ras bun treaba!:))=)))))

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !