miercuri, 21 aprilie 2010

Actiune de caritate !

Ok,e timpul sa mai radem si noi.[Scris cu roz la cerere]
Deci apelez la ,bunatatea si darea voastra de mana,pentru a ma ajuta sa indeplinesc visul sarmanei sau mai bine zis modestei mele prietene.
Ca orice viitoare persoana ce va face pe 25.04.2010 2 ani de cand are bulletin, si 2 ani pana isi va lua carnetul de calcat pietoni pe trecere,isi doreste in fata garajului ,nu ce dorea Guta dusmanilor,si anume 3 masini “Salvarea,Politia si Pompieri” ,in modestia ei,isi doreste doar o masina.
La care sa se uite! Doar sa se uite! 2 ani de uitat continu pana la carnet.
Acum in incercarea mea,de a face o fapta buna,nu stiu cu ce sa incep.
O sa incep cu prezentarea situatia saracei mele prietene care sincer am impresia ca o sa sune ca o lectie de istorie :
Numele ei e Oana, sa nascut in primavara anului 1994 in micul Paris al Romaniei [Bucuresti].
Locuieste in “satul” Neptun,in topul celor mai tari 5 statiuni din Judetul Constanta,provine dintr-o familie bine organizata,locuieste impreuna cu fratele ei,singuri intr`un apartament cu 2 camere,parinti stand la 2 etaje mai sus.
Isi verifica in fiecare seara accesarile pe hi5 de la laptopul personalizat in timp ce savureaza din sticla ei personala,un pahar de Suiss de portocale [suc la un leu 2 litri] .
Pentru ai face viata mai frumoasa,am indraznit,adica m-a mancat in cur,sa o intreb ce isi doreste de ziua ei,si aveam asteptari minuscule din partea ei, ma gandeam ca orice fiinta NORMALA ca o sa vrea si ea nimic,sau sanatate …sau in cel mai rau caz o pereche de cercei,un tricou, un mizilic o maslina ceva.
Dar nu, norocoasa de mine,a avut bafta de o prietena ce isi doreste de ziua ei, o neinsemndata,o infima,o neimportanta masina ROZ AUDI TT DECAPOTABILA.

Nu scriu aici sa`mi judec prietena,si sincer nu stiu cu ce sa incep,cu faptul ca masina pe care o vrea e o super Pitzi ROZ Audi TT Decapotabila, sau cu faptul ca nu am bani sa`I cupar masina cosmarurilor mele.
Asa ca m-am gandit ca poate aveti voi prea multii banii si nu aveti ce face cu ei. Si m-am mai gandit ca daca nu aveti ce face cu ei,sa mi dati mie.
Donati banii la mine,si visele devin realitate. Ma veti ajuta pe mine sa o ajut pe saraca Oana,sa aiba la ce sa se uite 2 ani de zile.
Daca nu ,o sa fiu nevoita sa`I lipesc un poster cu un Roz Audi TT Decapotabil pe tavan,la care sa se uite toata viata.
Pune-ti mana de la mana,din inima,si din putinul fiecaruia,si faceti o tanara fericita !

[Pentru detali dati BuZz pe Mess sa va explic cum e cu TVA-u]

5 comentarii:

Anonim spunea...

multumes ca vrei sa strangi abni pentru cadoul meu:))))

sper sa se stranga repede acesti bani:)))

pentru ca vreau aceasta masina de mult:)))

poate voi reusi sa-mi idneplinesc visul daca ma va ajuta lumea:)))))))))




ms de ajutor Aly>:D<:*:))

Anca spunea...

ai incercat la dansez pt tine? :>

Anonim spunea...

da aly..are dreptate Anca ar trebuii s aincerci si la "Dansez ptr tine" dar tu poti sa zici "Dansez pentru Oana":))

:*

Emo.Bitch spunea...

tare asta :))

poti sa vii langa mine,ai vazut ca eu ma apuc de balet =))

;;)

Oanei putem sa'i luam o ciocolata roz in schimbul audi'ului :))

Anonim spunea...

Eu nu vreau ciocolata rooz .[-(
Defapt ar fi buna si aia:-?:))

dar imi trb si TT rooz:X:))

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !