luni, 6 decembrie 2010

Callatis Praise,va reamintiti ?

Prin aceasta postrare,nu vreau sa se inteleaga ca asi fi nerabdatoare in vre-un fel la venirea Craciunului,pentru ca nu sunt. E o sarbatoare de familie, iar eu cu tata suntem jumatate de familie,deci din punctul meu de vedere Craciunul nu are valoare. Da...se coloreaza strazile frumos,si se impodobeste bradu,si se face mancare multa si buna,vin colindatorii. Defapt la asta vroiam sa ajung,la colindatorii.
Asta e una din placerea mea de Craciun,singurul recital pe an,pe care-l dau Mangalioti nostri de la Callatis Praise la Casa Armatei . Mi-am adus aminte de doamna Luminita Ciuciumis si de echipa ei,ce ii consider colindatori adevarati. Colindatori adevarati,inarmati cu,colinde adevarate !
Nu Cenaclu,nu Fuego,nu Hrusca,nu Lerui-i ler si iara-si ler si ler si ler ...Ce dracu inseamna interjectia  LER ? Definitia din dex suna ceva de genu " cuvânt-refren în colinde,probabil din [Ha]llelu[iah] Doamne " Daca si aia din dex pun PROBABIL...atunci probabil ca nu o sa aflam nici o data ce dracu inseamna . Defapt nici nu-mi pasa.
Asa,deci,o sa postez 2 piese al trupei Callatis Praise (colindatori profesionali din Mangalia),singurele de altfel ce le apreciez ca si colinde. 

Callatis Praise- Colind ( hai deschide-ti inima ta)



Callatis Praise- De ziua ta


Cam astea doua ar fi piesele ce cred ca ar merita laudate :)  Bine,ei au mult mai multe piese,dar doar astea 2 le-as asculta in timp ce fac bradu .
Nu ca mi-ar umple inima de dragoste si bucurie pe cale sa explodeze ca un balon supraponderal,doar ca imi plac si atat .

1 comentarii:

shay spunea...

e un cliseu de acum sa spui ca de Craciun trebuie sa fii mai bun si trebuie sa fii in familie, pana la urma la mine in suflet e Craciun , PAste si alte dinastea in fiecare zi.

A da asta pentru ca imi place sa sarbatoresc nu pentru ca as fi mai buna:))

Si vezi ce scrii moaco ca nu mai vine Santa Claus , ( nu am scris Mos Craciun ca la noi e criza si asta nu vine)

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !