luni, 15 noiembrie 2010

Eurovisionul asta..

Faceam azi curat in play-listul de la telefon..si am dat peste o piesa interpretata anu. aceasta la Eurovision. Singura piesa interpretata la Eurovision,care mi-a placut sincer in ultimi 2 ani.
Fiind,un mare fan,al acestul eveniment muzical,ma consider destul de greu de impresionat in materie de muzica..mai ales ca ce se canta acolo,nu prea e genul meu...Din punctul meu de vedere,e greu sa gasesti muzica "pentru suflet",si asta ar trebui sa fie scopul muzici...
In fine,Eurovisionul,e evenimentul in care muzica indiferent daca e comerciala-necomerciala,trebuie sa aiba un impact viziual..Acolo showul conteaza....de asta sunt putine piese bune in adevaratul sens al cuvantului.. Sunt putini cei ce au urechi sa auda.
Eu de cand ma uit la Eurovision...stiu doar 2 piese,care au avut impact vizual major,si priza la public. Si a 3-a care mi sa parut buna doar piesa.
Mai jos..o sa vizionati in ordine..cele 3 piese.
Castigatori Eurovisionului din 2006,cred ca ati auzit de ei. "Lordi".sunt cei in fata caruia Trestariu cu piesa "Tornero" a pierdut,la o diferenta mica de punctaj.



A 2-a piesa,care ,cred eu a avut impact atat vizual cat si piesa in sine,este cea interpretata de Elnur si Samir in 2008,cand Azerbaijanul a participat pentru prima data in istorie,si cred eu..si-au ales o piesa destul de buna,pentru o prima reprezentatie. Ok..live-ul nu suna prea grozav..dar credeti-ma in 2008,restul pieselor au sunat mai prost de atat !


Si ce-a de a 3-a piesa..din 2010..care mi-a placut,si consider ca a fost anul pieselor simple..fara prea multa bataie de cap cu efecte si bla bla bla....Este cea a Bosnia&Hertegovina..interpretata de Vukasin Brajik . O piesa simpla,dar cu un super solo de chitara super ! Si un live,mai buna decat melodia originala..

2 comentarii:

Birol spunea...

Imi place melodia a 3-a:D Cea a Bosniei si Hertegovinei;)

Anonim spunea...

ce topicuri ai mai alex..."eurovision" genul de entertainment pt. parkinson-isti care dau partzuri in pat in timp ce isi sterg balele de pe izmenele de noapte,team pupat

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !