miercuri, 10 noiembrie 2010

Azi...

Super persoana mea super,azi nu are chef ! Azi sunt sictirita,azi sunt indiferenta,azi nu tolerez,azi nu va agreez,azi nu-mi pasa de voi,azi nu existati,azi nu va inteleg,azi nu vreau sa va inteleg,azi vreau liniste,azi nu vreau griji,azi nu vreau sa-mi pese de ce se petrece in jur,azi vreau muzica buna,azi sunteti insuportabili,azi sunt irascibila,azi vreau pace,azi nu vreau sa ma gandesc la nimic,azi nu vreau planuri,azi nu sunt intelegatoare,azi nu puteti sa ma intelegeti,azi vreau sa nu va pese,azi vreau sa se termine....Maine incep sa fac schimbari !

3 comentarii:

Rux spunea...

Da:>
chiar azi ai facut schimbari!! :))

shay spunea...

a fost o zi grea ? miss ya bby >:D< come to my world full of pink and flowers(not)

Alex spunea...

cred ca erai pe ciclu cand ai scris postul asta...o zic din experienta..am simtito pe pielea mea ca iubita mea (oricare ar fi ea :-j ) sa fie pe ciclu si....nu mi-a placut :)) era ceva gen cum ai scris tu mai sus :D

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !