marți, 5 octombrie 2010

Parinti contra Copii !


Mda...azi ii trimiteam un sms lu mama...si la un momentdat am cazut pe ganduri. Am facut un calcul rapid,si am realizat ca m-ai sunt 28 de zile pana vine ea din Germania .
Stiti de ce mi-am dat seama ?  Cat de importante sunt nimicurile alea,care te enerveaza la culme ,cu, care te streseaza parinti,dar care atunci cand nu m-ai are cine sa ti le zica le simti lipsa.
Uite spre exemplu,un lucru minor,care-l fac parinti,fara sa-si dea seama,o intrebare din reflex, ”ai mancat pe ziua de azi?”e..si intrebare asta..se repeta de 10 ori pe zi pana te aduce la exasperare.  
Alta chestie,pentru parinti nu exista anotimp. Adica,la modul,iti zic sa te imbraci gros,sa nu racesti,sa nu-ti fie frig,sa nu ai mijlocul gol,si vin si te verifica,sa vada daca te-ai imbracat corespunzator (cand suntem mai mici) ,da afara nu conteaza ca sunt 25 de grade,cer senin,si sanse de averse 0. Tu ..sa fi imbracat.
A daaa,era sa uit,chestia aia,care va enerveaza in general,cu le numiti ? A..intrebari inutile. Da.da..intrebarile inutile pe care vi le pun parinti de genu „Cum a fost la scoala? Ai ceva teme de facut? In ce anturaje te mai invarti ? Ai iubit? Ai auzit de prezervativ?! „si atunci pune-ti stop intrebarilor.
Cum ar trebui sa sune intrebarile puse de parinti ? „Ai ajuns azi pe la scoala? Ma duc sa-ti iau o scutire? Directoru ala al vostru cat cacat mai mananca?Da dirigata? Ai bani ? Vrei bani ? Vrei o tigara? Gagicatu ala ti-a mai dat vre-un semn?(raspuns: Nu) Nu-i nimic oricum era un idiot....m-ai departe nu mai continui..cu intrebarile.
  In timpul saptamanii,cand vrei sa iesi afara,si ti se atrage atentia „Sa vi acasa inainte de ora 00:00” . Da da da...cum bombaniti in gand ? „Mai lasa-ma in pace! Cine dracu-s eu ?! Cenusareasa ?!”
A da,e si un lucru amuzant care mi-ar placea sa il zica parinti . Cand purtati haine prea scurte,prea decoltate,adica prea deochiate... sa zica..”Nu-ti sta bine,nu te prinde culoarea”..
Mda...chestile astea nu merita aprecitate nu ? Fac pariu ca nici macar nu v-ati dat seama ca ele exista. V-ati obisnut atat de tare cu intrebarile astea,incat raspundeti din reflex sau le ignorati. Parinti sunt inapoiati...ce stiu parinti ? Noi,voi ..suntem o generatie noua,aproape o generatie a telefoanelor cu touch screen,aproape o generatie cu fake-uri de Louis Vuitton,aproape o generatie ce va bateti cu pumnul in piept ca nu sunteti intelesi,aproape o generatie invadata de pitipoance si cocalari ...dar...nu sunteti intelesi...Da pe parinti cine-i intelege ?
Hai gata ca nu-mi mai arde de glume !

Si eu fac parte din generatia asta,de asta subliniez ca suntem aproape o generatie a celor mentionate mai sus. Dar stiti,persoanele de fata,se exclud.

1 comentarii:

Birol spunea...

Frumos... adevarat, total adevarat ceea ce ai zis ;)

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !