joi, 7 octombrie 2010

De ce taci ?!


So...cum tata nu ma lasa sa candidez pentru a deveni Presedintele elevilor, pentru nu o sa ma,mai ocup de cacaturile lor de materi,si o sa-mi ocup timpul cu campania mea electorala,in care trebuie sa le deschid ochii elevilor carora le e prea lene sa-si citeasca drepturile,m-am hotarat,sa postez pe blog, o serie de drepturi de care,conform legislatiei beneficiem,dar nu sunt postate nicaieri in scoala.
La cancelaria liceului,la ora de dirigentie,in biroul directorului,in consiliul elevilor,peste tot,ne sunt prezentate obligatile si indatoririle elevilor.
Chesti de genu: Suntem obligati sa venim la toate orele,sa ne facem teleme,sa respectam profesori.
Insa hai sa aduc la cunostinta si drepturile elevilor,nu doar indatoririle lor.

- Aveti dreptul sa decideti care va sunt scopurile si prioritatile !
- Aveti dreptul sa aveti ,valori,convingeri,opinii proprii !
- Aveti dreptul sa nu justificati viata voastra !
- Aveti dreptul sa spuneti celorlalti cum sa se comporte cu voi !
- Aveti dreptul sa va exprimati cum vreti fara sa-i raniti pe cei din jurul vostru !
- Aveti dreptul sa NU sau NU STIU sau NU INTELEG !
- Aveti dreptul sa cereti informatii si ajutor !
- Aveti dreptul sa faceti greseli si sa va razganditi !
- Aveti dreptul sa fiti acceptati asa cum sunteti !
- Aveti dreptul uneori la performante mai scazute decat potentialul vostru !
- Aveti dreptul sa va schimbati,si sa va dezvoltati in viata asa cum doriti !
- Aveti dreptul la 30 de zile libere pe an,pentru cei care participa la activitati extrascolare ! (ziua cu activitatea,puteti fi invoiti)
- Aveti dreptul pentru cei ce participa la olimpiade,la o zi libera inaintea olimpiadei,pentru a va pregati !
- Aveti dreptul sa va mutati din liceu/scoala,daca luati diferentele,fara ca nimeni sa se impotriveasca !


Deci...avem o groaza de reguli cacama-sh pe ele,dar nimeni nu le respecta ! Deci..la regulile astea,profesori si conducerea scolilor,aplica urmatoarea regula ”Regulile sunt facute pentru a fi incalcate” ..Noi de ce sa nu procedam la fel ? Cu regulile lor de caca?
Voi incheia cu sloganu care-l pregatisem pentru ”Campania Electorala”:
ELEVI BUCURATI-VA ! AVETI NUMAI DREPTURI !
Insa liceul a devenit ”aparatul numarul 1 de spalat creierele” ! Va transforma in turme !
Eu v-am adus la cunostinta doar lucrurile ce le-ati stiut,dar nu le-ati gandit !
Peace !

1 comentarii:

Birol spunea...

Ţi-am mai spus... dacă ai primit acceptul tatălui tău te ajutam cu cea mai mare plăcere. Îmi place titlul pe care le-ai ales, multor elevi le este frică să-şi înfrunte profesorul... Oare de ce? Fiindcă le este teamă să nu fie exmatriculaţi, lăsa-ţi corigenţi sau, în cel mai rău caz, repetenţi... Crezi că exagerez? În clasa a VIII-a am fost ameninţat de către diriginta mea ca voi "rămâne" dacă mai comentez la ea... Din ce cauză? Pentru că uşă de la intrare a fost trântită de vânt şi clasa mea a fost găsită vinovată... Nu vreau sa intru in detalii, dar atat va zic, daca credeti ca aveti dreptate nu va temeti sa va spuneti parerea. Eu daca stiu ca am dreptate ma pot lua in gura si cu Obama... Va doresc o zi buna in continuare si un papagal indrazneţ :)) :))

Trimiteți un comentariu

Faceti-va de cap !